dinsdag 1 juli 2014

Sunny & sandy pants

Het is er dan toch van gekomen, mijn sunny pants zijn eindelijk af. Niet dat deze veel tijd in beslag nemen om te maken, maar er kwamen steeds projecten tussen, die plots "dringender" waren. Bij het zien van één van de eerste exemplaren in blogland, stond al vast dat ik de sunny pants wou maken. Ideale comfy pants voor de zomervakantie, al uitgebreid getest en goedgekeurd tijdens een weekend aan zee!




stof: go-go London Powery bij Bambiblauw
patroon: LMV

11 opmerkingen:

  1. Die is zo mooi, die sunny pants :-) ... alleen durf ik daar mijn dikke poep niet inplooien ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik zou het er toch op wagen! Jij kan vast wel het perfecte stofje kiezen om je poep van zijn beste kant te laten zien ;-)

      Verwijderen
  2. Mooi! Het regent sunny pants in blogland, allemaal om 't er ' schoonst :) Maar telkens weer anders.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. 'T is dan ook de perfecte sunny pants dag, begin van de zomervakantie!

      Verwijderen
  3. leuk zeg, de mijne is ook net af
    super stofje!

    BeantwoordenVerwijderen