vrijdag 4 juli 2014

Afscheid

Nog één weekje vakantie en dan begin ik terug te werken... Afscheid van mijn lang zwangerschaps- en ouderschapsverlof of "blog"verlof zoals MDH het omschrijft :-) Ook een beetje afscheid van mijn lieve kleine meid, die nu naar de crèche zal gaan. Op deze blog zal het misschien iets rustiger worden, nu ik mijn nieuwe hobby, naast mijn kids moet combineren met een veeleisende job, maar het wordt zeker geen afscheid!


Om mijn meisje een goed start te bezorgen, maakte ik een heel pakketje voor haar. Ik begon eraan terwijl ze voor het eerst een halve dag gaan wennen was in de crèche en ik plots de handen volledig vrij had. Het werd een grote knoeiboel, want mijn gedachten dwaalden constant af naar mijn kleintje alleen in die grote nieuwe wereld. Toen ze weer veilig thuis in haar bedje lag, kwam het toch goed. 


Ik maakte een handige tuttenkoord voor mijn tuttemieke.


Een easy peasy smockrokje om naar hartelust in te rollebollen.


Juliette uit "Mijn tas", die ik hier al eerder maakte wordt haar pampertasje.


En tot slot een boekenhoesje voor haar heen-en-weer-schriftje van de crèche, dat idee kwam ik hier tegen. 



stof: uitverkoop bambiblauw in kessel-lo

5 opmerkingen:

  1. zo liefffff.... dat zal maandag pikken .... geniet van je laatste dagen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo mooi ! Hopelijk stellen jullie het beiden heel erg goed strakjes ...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Euh, 'eventjes' een setje :) mooi! Veel succes maandag! En vergeet ook niet ervan te genieten :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Veel succes! Enne je gaat toch nog bloggen hé? Leuk setje!

    BeantwoordenVerwijderen