woensdag 25 juni 2014

Voor elk wat wils

De laatste tijd heb ik vooral cadeautjes genaaid. Mijn eerste zelfgemaakte cadeautjes voor niet familieleden. Ik moest even over de drempel getrokken worden. Is zo'n zelfgemaakt cadeautje wel goed genoeg? Gaan ze het wel mooi vinden? Met veel zorg selecteerde ik de stofjes en ik ging ervoor.

Cadeautje nr 1 voor een "house-opwarming" feestje:


De lange ovenwant, een easy projectje waarvan je de tutorial hier vindt.


De ontvanger van het cadeau vond het alleszins heel origineel en het ging goed van pas komen, dus ik blij!

Stoffen: Koi collection van Cloud 9
Fluo paspel: Veritas


Cadeautje nr 2 en 3:

Juliette II uit "Mijn Tas", iets minder origineel, maar wel multifunctioneel!



Het eerste tasje was voor een jarige vriendin en ze heeft me laten weten dat het al in gebruik is, als pampertasje voor in de sacoche.
Stoffen: Buitenkant Hamburger Liebe en binnenkant Petit Pan.



Het tweede tasje is voor de juf samen met een zelf gekleurd kaartje door de zoon. Hopelijk komt het hier ook goed van pas voor juffen-knutselgerief, speldjes, zonnecrème en zonnebril of als make-up tasje waarvoor het bedoeld is.
Stoffen: soft cactus

8 opmerkingen:

  1. Een persoonlijk cadeautje zal toch altijd langer bijblijven, daar ben ik zeker van! Allemaal heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ge moogt bij mij ook eens op bezoek komen ;)
    Zonder zwans; mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ben dara toch ook wel blij mee ze met iets handgemaakt :) Al weet ik uit ervaring dat dat niet altijd zo is :D

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Allez zeg, natuurlijk is dat mooi, meer zelfs, super leuke cadeau's!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Die ovenwant ziet er wreed praktisch uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Natuurlijk zijn ze blij als ze zo'n mooie geschenkjes krijgen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ik zou ook blij zijn!!!! die ovenwanten die vind ik super!

    BeantwoordenVerwijderen