maandag 16 juni 2014

Deelnemer van de Zonen 09 wedstrijd

Mijn schattige kleuter wordt op 12 juli al 3 jaar!!! En dat zal gevierd worden met een echte Theo, dat had ik al beslist. Toen kwam de aankondiging van de Zonen 09 wedstrijd en ik dacht "Laat ik mijn kans eens wagen en dan is zijn hemdje zeker op tijd af voor zijn verjaardag". 


Het Theo patroon had ik in huis, want de duidelijke instructies hadden mij al goed geholpen om de mannenversie uit de Knip ineen te zetten. Dit is mijn eerste echte Theo en het was een plezier om te maken. De hemdjesliefde heeft hier flink toegeslagen!


Mijn zoontje is een zomerkindje en ik koos voor een frisse versie met korte mouwen. De maten werden opgenomen en ik kwam uit op een 98 small. Het model is meer getailleerd en past veel mooier aan dan de gingerbread, waarmee mijn hemdjespassie begon.



Ik maakte de standaard versie met de driehoeken, een logische keuze gezien de stof "Triangularity Topaz" van bij Liesellove. Even getwijfeld tussen geel of petrol voor hoekjes en knoopjes en ik vond geel uiteindelijk zomerser in combinatie met de prachtige mint tint. 




Niet alleen de hemdjesliefde is hier groot, maar de liefde voor mijn knap ventje in zijn schitterend hemdje is oneindig! Net als zij smelt ik helemaal voor die zoon van me, vandaar de vele foto's, die ik maakte in de fotoles. Zwijmelt u mee? :-)







De competitie zal sterk zijn, daar ben ik me van bewust, maar meedoen is belangrijker dan winnen! Hopelijk kunnen de grote blauwe kijkers van mijn zoontje toch een enkel jurylid hypnotiseren om voor hem te stemmen :-)






19 opmerkingen:

  1. Wat een heerlijk ventje in een prachtig overhemd. Toitoitoi

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zalige foto's!! En een supermooie Theo...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige foto's van schattig ventje in een mooie Theo.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ooo ! Ooo ! Ooo ! Zo'n mooie stofje ! Echt ideaal voor een mooie Theo !

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ooooo zo mooi bij je zoontje :-) hij staat beeldig met dat hemdje! en de stof lijkt echt voor hem gemaakt te zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh, wat een prachtige stof! En past perfect bij hem. Ik ben fan! (An)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hij lijkt weggelopen uit een catalogus voor supermooie kinderkleding!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hele mooie foto's, dat hemdje is geweldig en dan heb ik nog niks over je jongetje gezegd... Ik ben fan! M

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ja zeg, die grote blauwe ogen zullen vele hartjes doen smelten! Wat een mooie outfit (met dat citroengeel = prachtig). Succes met de wedstrijd!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. ja, die zoon van u heeft mij alvast gehypnotiseerd! Zowieso ben ik momenteel helemaal into mint en geel, dus die combinatie kan niet missen. En het is duidelijk dat je andere passie fotografie is, zo schoon!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik zwijmel mee...
    En wat een prachtige foto's ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooi! Prachtige combinatie ook met de gele short!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooi hemdje, mooi stofje en mooie foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Oh mooi! Grappig dat we dezelfde kleuren kozen! We kunnen onze modellen samen op de foto zetten ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, mint and yellow, een top combo! Hopelijk win jij met de Olé en ik met de Theo en dan mogen onze finalisten samen op de foto :-))

      Verwijderen
  15. heel mooi! je hebt niet gewonnen (ik zit wat achter) maar toch super combi

    BeantwoordenVerwijderen