zaterdag 24 mei 2014

Juliette in Italia

Ben ik nu volledig blog verslaafd dat ik mij zelfs op vakantie aan een post waag? Mijn man vindt alleszins van wel :-) Ik maakte deze leuke clutch vóór de vakantie. De naaimachine die mocht uiteraard niet mee, anders had mijn man mij helemaal gek verklaard!


U herkent het tasje ondertussen wel: Juliette I uit "Mijn tas". Enkele prachtige exemplaren passeerden al de revu, hier en hier.

De kleine clutch is ideaal om stofrestjes te verwerken. Het restje stof van de popsicle dress die u hier zag, gecombineerd met mintgroen en een zilveren paspel vormen samen een zomers geheel.


Het tasje was supersnel klaar, maar viel wat kleiner uit dan verwacht. Volgende keer ga ik het patroon een beetje uitvergroten, zoals ook uitgelegd staat in het boek. Alhoewel het een prima baby sacoche is voor mijn dochtertje, het past dan ook perfect bij haar kleedje :-) 


Mag ik er u ook even aan herinneren dat u vanaf nu tot maandag kan stemmen op mijn dochtertje haar "pleated Lua" in de wedstrijd van Straight Grain. Wij volgen de stemming op de voet als de wifi in Italië het niet laat afweten. Alvast bedankt!



9 opmerkingen:

  1. Schoon exemplaar!
    En nee, ge zijt niet gek ;) Misschien wel wat verslaafd ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schoon schoon schoon, en verslaafd idd. Net zoals wij ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Knappe sacoche! Veel plezier nog op vakantie!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel knap in die frisse kleuren! Helemaal mijn ding :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedankt! Leuk om alle creaties te zien op je site, geeft veel inspiratie voor nog meer tassen!

      Verwijderen
  5. amaai... wat een mooie stoffen combinatie! Love it!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hier krijg ik ook steevast de opmerking: ben je nu weer blogs aan het lezen ;)

    BeantwoordenVerwijderen