donderdag 1 mei 2014

Dromen van vakantie

Binnen 2 weken vertrekken we op vakantie naar Italië! Voor het eerst met 2 kinderen... Bij emma en mona zag ik in de rubriek dingenzoekers het opruimspeeltapijt. Wauw, goed gevonden, dat gaat van pas komen dacht ik. Ik zie mijn 2 engeltjes al braaf samen spelen op het speeltapijt, terwijl mama en papa genieten van hun welverdiende rust :-))



Een paar minuutjes lang leek mijn droom uit te komen, maar dan was de grootste alweer weggelopen en had de kleinste haar keel opengezet. De auto's bleven alleen achter... 




Gelukkig is alles snel opgeruimd door eenvoudig aan de 2 netjes afgewerkte koord uiteinden te trekken. De koordstopper liet ik achterwege. Emma en mona beschrijven een cirkelvormig tapijt, maar dat leek mij wat klein voor 2 kinderen. Ik vergrootte het tot de grootste ovaal die ik uit 1 metertje stof kon knippen. De onderkant is afgewerkt met zachte groene fleece, dus als dekentje kan het tapijt ook dienst doen. Het belooft een mooie vakantie te worden onder de Toscaanse zon!
stof: stoffenspektakel


2 opmerkingen: