maandag 21 april 2014

Tijgers en leeuwen op paaseierenjacht

Voor Pasen maakte ik een tweede gingerbread hemdje, netjes maar toch ook speels. Aangezien mijn zoontje echt verslaafd is aan de leeuwenkoning, was lions and tigers van Cloud 9 het ideale stofje. 



Ik bestelde een halve yard samen met de stof van dit kleedje in Amerika. Bij de vorige gingerbread kwam ik met 50 cm juist toe voor maat 98, maar een halve yard is dus net iets minder...


Ik had net niet genoeg stof voor de kraag, maar vond bij de paspelpoezen een super oplossing. Hoewel ik het volledig groene kraagje echt prachtig vind, koos ik voor de zoon toch voor de minder gewaagde oplossing en maakte enkel de onderkant van de kraag effen groen. Uiteraard assorti met een groene bies aan het zakje en groene kamsnaps. Nu nog het perfecte groen vinden voor een bijpassende jacob broek!


Onze kerel zien rondrennen in zijn hemdje op zoek naar paaseitjes was een plezier :-) Kijk eens hoe trots hij is! En we hebben weer genoeg chocolade tot Pasen volgend jaar!








3 opmerkingen:

  1. Ik ben zooo fan van dat stofje! Heel mooi en een groene broek gaat er prachtig onder staan!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. heel mooi gedaan, zeker met die groene accenten :)

    BeantwoordenVerwijderen