zondag 6 april 2014

Liebster award



Bedankt Annick voor de Liebster nominatie! Ik volg jouw blog al van het begin en lees jouw vlotte schrijfsels met veel plezier! Eloise ziet er altijd zo schattig uit in jouw jurkjes en de stoffencombinaties zijn vaak verrassend origineel! Ik kan niet wachten tot mijn dochter 1 jaar is, dan kan ik ook al die leuke patronen uitproberen. Tot nu toe staat er nog niks over mezelf op mijn blog, dus deze liebster award is ideaal om daar eens werk van te maken. Hier gaan we dan!

11 facts about me:
mama van zoontje (°2011) en dochtertje (°2013)
getrouwd met K.
hou van naaien en fotografie, de ideale combinatie voor een blog
daytime job: dermatoloog
zou meer sport willen doen bvb vrouwen wielergroepje op zondag :-)
word vrolijk van kleurrijke prints zowel op stof als op behang
interesse in al wat retro is
lijstjesmaker
internetshopper
favoriet drankje: aarbeiensmoothie
wil graag op citytrip naar New York

De 11 vragen van Annick:
1.Wanneer ben je op het idee gekomen om te starten met een blog? 
Ik heb in korte tijd zoveel geleerd over naaien op andere blogs, wat een inspiratie! Toen zag ik de allereerste blog van MinnieMie en hoe snel die blog een echt succes werd en ik dacht: Hé, misschien moet ik dat ook maar eens proberen.

2. Op welke creatie ben je super trots?

Op mijn retro kleedje, mijn moeilijkste project tot nu toe. Kinderkleding gaat toch een pak sneller, omdat er minder aan te naaien is, maar ook omdat de pasvorm bij volwassenkleding toch nog net iets belangrijker is. 

3. Welk patroontje staat er op jouw planning maar maakte je nog niet tot nu toe?
Tot nu toe heb ik mij nog nooit gewaagd aan een broek. Voor mijn zoontje dacht ik te beginnen aan de Boardwalk, de korte broek uit Homemade mini couture. Hij groeit zo snel en heeft echt nieuwe shorts nodig!

4. Naar wie kijk je op?
Naar vrouwen die naast hun dagdagelijkse job hun droom waarmaken en via hun blog een heus bedrijf uit de grond stampen. Er zijn er zovelen en ik denk onder andere aan compagnie memma en mona en soft cactus.

5. Welk restaurant is echt een must-do?
Gisteren gingen we eten in het VTM pop-up restaurant Sticks & Stones in Brussel. Het werd een ervaring met vele gerechtjes en smaken.


6. Hoe ziet een typische zondag eruit bij jou?
Helaas begint de zondag niet met uitslapen dankzij onze 2 kleine monstertjes :-) Om 10u staan wij al in de sporthal voor de kleutergym van onze zoon. Nadien kijken wij uit naar de middagdutjes van de kids, dan hebben wij ook even rust!

7. Wat is jouw favoriete koffiekoek?
Chocoladekoek et crème

8. Ik ben benieuwd naar jouw lievelingsstofje! Toon je een foto?70's flower van Cosmo



9. Wat is jouw favoriete bakstenen stoffenwinkel?
De stoffenkamer in Gent

10. Welk plekje in jouw huis heeft een restyling nodig?
De speelkamer voor de kinderen

11. Welke reis heeft de grootste indruk op jou gemaakt?
Huwelijksreis naar Bali :-)

De volgende 11 vragen wil ik graag stellen aan de blogs die ik nomineer: 

1. Wat is jouw droomjob?
2. Waarom ben je beginnen bloggen?
3. Welk patroon is jouw tijdloze favoriet?
4. Hoeveel uren per week zit je achter de naaimachine?
5. Welke foto heb je als laatste getrokken?
6. Wat wil je wel wel eens proberen, maar durf je eigenlijk niet zo goed?
7. Waarvan heb je spijt? 
8. Ik ben benieuwd naar het mooiste stuk in jouw kledingkast? Toon je een foto? 
9. Wat is je favoriete online winkeltje?
10. Welke blog is voor jou echt the top of the top?
11. Heb je een levensmotto? 

Hierbij nog even de regels ... want die moeten er ook zijn, ah ja! :-) 

 De liebster award is bedoeld voor bloggers met minder dan 200 Bloglovin volgers 
Je moet "11 facts about me delen
   Je moet degene die jou genomineerd heeft linken in je blogpost
 Je moet de 11 vragen beantwoorden van degene die jou genomineerd heeft
 Kies 10 nieuwe bloggers die jij wilt nomineren en link ze in je blogpost. 
Stel 11 nieuwe vragen op voor de bloggers die jij genomineerd hebt
  Laat een comment achter op de blogs die jij wilt nomineren

6 opmerkingen:

  1. bedankt voor de nominatie!!
    Ik ga meteen aan de slag (10 uitreikingen vinden wordt wel lastiger denk ik ;) )

    Groetjes sarah

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ooooh zaaaaalig een nominatie...mercikes hoor, en ik die dacht dat niemand mijn blog las :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Jouw blog is echt wel de moeite! Succes met de nominatie!

      Verwijderen
  3. Wauw jij bent een snelle! Leuke antwoorden en fijn om je zo een beetje te leren kennen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Amai, dat is even verschieten. Ik sta gewoon bij de genomineerden!
    Super!!!

    BeantwoordenVerwijderen