zaterdag 12 april 2014

Kids Clothes Week project 2 & 3

Nog snel even project 2 en 3 van de KCW voorstellen:

Voor mijn zoontje een Boardwalk short van Homemade mini couture in oranje gabardine met blauwe biais aan de zakjes voor een licht retro tintje. Ik maakte het mezelf en mijn zoontje gemakkelijk en voorzag de short van een handige elastische tailleband. De nepgulp mocht wel niet ontbreken om het toch "echt" te doen lijken.



Voor mijn dochtertje werd het een simpel A-lijn kleedje met peter pan kraagje van de droomfabriek. De stof van michael miller bestelde ik in Amerika aan een fractie van de prijs van bij ons. Een tip van deze straffe madam. Je moet wel goed opletten dat je bestelling minder dan 22 euro kost om geen douanekosten te moeten betalen. Na 3 weekjes geduld viel mijn bestelling van fabric.com netjes in de bus en ik kreeg zelf een extra halve meter wegens het laatste stuk van de rol!




Foto's met de kids zal voor een andere keer zijn, die liggen al lang in hun bedje. 

1 opmerking: