dinsdag 29 april 2014

Foto playdate

Vandaag geen bericht over naaien, maar over mijn andere hobby: fotografie! Met de CVO klas "Reflex 4" gingen we dit weekend op fotoshoot in Tour  Taxis in Brussel. Portretten zijn echt mijn ding en dan vooral van schattige kindjes :-) Aangezien de minimum leeftijd voor de modellen bij deze opdracht 12 jaar was, koos ik voor de next best thing. De baby in de buik, die je nog overal zonder problemen mee naartoe kan nemen :-)






Om in het thema fotografie te blijven, even wat stemmen ronselen. Onlangs deden mijn kindjes mee met de moederdag playdate bij Myra Fotografie. Op de facebook van Myra kan je enkele van haar prachtige foto's bewonderen en ook stemmen op de mooiste door de foto te liken en te delen. De winnaar wint een playdate naar keuze! Hier alvast mijn 2 favorieten voor mocht je twijfelen op wie te stemmen :-)





Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen