zaterdag 22 maart 2014

Alle begin is moeilijk

Het begin van de lente en het begin van dit blogje over mijn naai experimenten!
Het begon zoals bij zovelen vermoed ik met het boek "allemaal rokjes", zo simpel uitgelegd en zoveel mogelijkheden. Bij de zwangerschap van mijn dochter kreeg ik de naaikriebels echt te pakken. Voor meisjes kan je zo'n schattige kleedjes maken :-) Nu pas merk ik dat ik voor mijn zoontje ook superleuke dingen kan maken.


Ik zal starten met één van mijn eerste projecten: een baby dekentje. Mijn dochtertje is een winterkindje en mocht absoluut geen kou vatten. En toen las ik de subliminale boodschap bij cozette en was vertrokken voor een perfect afgewerkt dekentje. Ik maakte er meteen een bijpassend mutsje bij met een gratis patroon van Kiind. Dat we geen echte winter zouden krijgen wist ik toen nog niet, maar zelf voor frisse lente wandelingen blijft dit dekentje van pas komen!

De flanellen stofjes komen van bij Georgette en zijn van Clouds 9.

Hier is ze dan mijn dochter, net 5 dagen oud op deze foto.



2 opmerkingen:

  1. Oh... Dit is té schattig... Zo lief! Prachtig stofje ook!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedankt Annick! Jouw blog was een inspiratie om ook een blog te beginnen. Echt super!

      Verwijderen